ADS, czyli Artykuły Dla Stolarzy – nowy partner Niemann Polska

ADS to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo w branży meblarskiej. Firmę tworzy zespół młodych ludzi, ambitnych i kreatywnych, którzy dbają o szeroko pojęte dobro klienta. O misji, ofercie, i pomyśle na biznes rozmawiamy z Sylwią Więcławską, właścicielką marki ADS -www.stolarze.com.pl.

Jesteście firmą z ponad dziesięcioletnim stażem na rynku meblarskim. Jaka jest Państwa misja i czym różnicie się od konkurencji?

Długa obecność na rynku sama nakierowała profil naszej działalności. Wiemy, że tylko kompleksowość i profesjonalizm zapewni nam zamówienia i stabilność na rynku. Stale poszerzamy swoją ofertę, czy to właśnie o płyty Niemann czy usługę druku uv na szkle i płycie. Produkujemy fronty akrylowe, 5cio osiowe cnc, co pozwala realizować najbardziej finezyjne zamówienia.

Do jakich klientów skierowana jest Państwa oferta?

Ofertę kierujemy zarówno do profesjonalistów, jak i klienta detalicznego, który próbuje swoich sił w meblarstwie. Staramy się podnosić kwalifikacje naszych klientów. Przynajmniej raz w miesiącu organizujemy szkolenia dla klientów. Są to spotkania z rożnych dziedzin naszej branży. Poszerzamy horyzonty, inspirujemy.

Co znajduje się w ofercie ADS?   

O naszej ofercie możemy mówić wiele. Działamy wielopłaszczyznowo. Zatowarowane magazyny akcesoriów, płyt meblowych takich producentów jak Kronospan czy Bucinna ddd, usługi podstawowe, czyli cięcie i oklejanie krawędzi po wysoce precyzyjne usługi nawiercania, frezowania, okleinowania ciepłym powietrzem czy druku uv.  Szeroki wachlarz oferty daje nam ogromne możliwości realizacji skomplikowanych zamówień.

Czy sprzedaż internetowa to perspektywiczna gałąź biznesu akcesoriów meblowych?

Sklep internetowy działa u nas od lat. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że jest bardzo ciężko, tu klient szuka najtańszej oferty a to nie zawsze jest nam po drodze, bo staramy się utrzymać jakość produktów i ciągłość sprzedaży.  Na ten moment jest to głównie baza dla naszych klientów detalicznych, którzy wybierają on line a przychodzą do hurtowni już zdecydowani na zakupy.

Są Państwo nowym klientem Niemann Polska. Dlaczego się na nas zdecydowaliście?

Biorąc pod uwagę dynamikę rynku, zorientowanie klienta, musimy ciągle poszerzać asortyment. Brakowało nam płyt innych niż wszystkie. Produkty Niemann Polska pozwalają na realizację ciekawych aranżacji.

Czy jakieś konkretne produkty Niemann Polska Państwu się szczególnie przypadły do gustu i mogą mieć powodzenie w śród Państwa klientów?

Zachwycam się płytą Lustro Pet. Jest bezpieczna, elegancka, widzę ją w wielu aranżacjach. Oferowane przez Niemann Polska struktury to też ciekawa pozycja, nie powtarzają się nigdzie indziej.

Co cieszy się największym powodzeniem w śród Państwa klientów? Czy jest to nieśmiertelna biel?

Faktycznie, nieśmiertelna biel bryluje. Trend ten będzie się jeszcze długo utrzymywał. Zmianą jest to, że klienci łączą ją z coraz to odważniejszymi dekorami. Supermaty wspaniale sprawdzają się w tych połączeniach.

Czy trendy w projektowaniu wnętrz mają odzwierciedlenie w zamówieniach?

W większości przypadków tak. Gdy rozmawiam z klientem staram się by wybierał tak by efekt końcowy spełniał jego oczekiwania. Pamiętajmy, że każdy z nas jest inny i nie każdy będzie dobrze czuł się we wnętrzu zaaranżowanym w nowoczesne dekory i odwrotnie. 

Czy wiedzą Państwo już, co będzie popularne w 2019 roku?   

W roku 2019 widzę przewagę supermatów i pastelowych kolorów. Zarówno w dekorach drewna jak i jednolitych. Ludzie szukają jednak wyciszenia w tym zwariowanym świecie.