„Giovanni Meble” - nowy gracz na rynku

„Giovanni Meble” to nowa marka na rynku ale oparta na wieloletnim doświadczeniu ludzi z branży. O misji, ofercie, produktach oraz materiałach z których wykonywane są meble rozmawiamy z Łukaszem Hawrotem, dyrektorem zarządzającym „Giovanni Meble”.

Czy na rynku meblarskich jest miejsce dla nowych „graczy”?

Oczywiście że tak. Dla świadomych, profesjonalnych i kompleksowo podchodzących do obsługi klienta firm zawsze jest miejsce, bez względu na branżę.

Jaki jest cel powstania nowej marki?

Celem powstania Giovanni Meble jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Na rynku meblarskim jest znikoma ilość firm, która kompleksowo i w każdym detalu jest w stanie sprostać oczekiwaniom każdego z Nas. Wygodą dla nas byłoby aby jedna firma zrobiła dla nas aranżację wnętrz w domu lub firmie, zaprojektowała i wyposażyła nie tylko w sprzęt AGD, ale we wszystkie potrzebne rzeczy w powierzchni inwestycji, w skrócie od koloru ścian, mebli, po najmniejsze dodatki do naszego wnętrza.  Z takim serwisem i obsługą wychodzimy do naszych Klientów, przy czym działamy na terenie całego kraju.

Jaka jest misja Państwa firmy i czym różnicie się od konkurencji?

Misją firmy Giovanni meble jest tworzenie wnętrz dla ludzi wymagających i ceniących sobie profesjonalizm. Tę pozycję osiągamy, dostarczając naszym klientom innowacyjne, wysokiej jakości produkty w korzystnych cenach. Dodatkową wartością dla naszych odbiorców jest obsługa na najwyższym poziomie. Pragniemy dostarczyć pełne i kompleksowe wyposażenie wnętrz.

Do jakich klientów skierowana jest Państwa oferta?

Nasza oferta skierowana jest praktycznie dla każdego. Nie kategoryzujemy w żaden sposób klientów. Giovanni Meble tworzy meble ekskluzywne, z wysokiej jakości unikatowych materiałów, jak również ekonomiczne i mniej skomplikowane meble dla każdego. Uczestniczymy również w inwestycjach przetargowych.

Co znajduje się w ofercie Giovanni meble?        

Nasza oferta jest bardzo szeroka. Możemy zaaranżować całe wnętrza, zaprojektować i wykonać meble praktycznie z każdego materiału dostępnego na rynku. Możliwości mamy bardzo duże. Dzięki nowoczesnemu i zaawansowanemu technologicznie parku maszyn tworzymy bardzo dobrą jakość. Kluczem i tym co mocno wyróżnia nas od konkurencji jest możliwość produkcji mebli wodoodpornych. Umożliwia nam to technologia oklejania materiału klejem poliuretanowym. Dzięki uczestniczeniu w projekcie Max Kuchnie w ofercie posiadamy bardzo duży wybór sprzętu AGD.

Jakich produktów używacie do produkcji mebli?                                                                 

Tak jak wyżej wspomniałem żaden materiał nie jest dla nas przeszkodą. Jeżeli mówimy o frontach to mocno skupiamy się na akrylu, który według mnie będzie lub jest materiałem przyszłości dzięki swoim właściwością estetycznym i co najważniejsze odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Tutaj duże uznanie dla firmy Niemann Polska, która dostarcza nam akryl najwyższej jakości. Nie brakuję też frontów z drewna i lakierowanych, które były, są i będą w branży meblarskiej z uwagi na swoją popularność. Nasza uwaga skupia się również na dobraniu odpowiednich okuć. W standardzie oferujemy produkty firmy Blum, której głównym atutem jest wysoka kultura pracy poszczególnych systemów jak ich niezawodność i bezawaryjność.

Jakie obecnie popularne są trendy w projektowaniu wnętrz?                                          

Przeważającym trendem w tym roku jest minimalizm i nawiązanie do natury. Dominują przede wszystkim proste i surowe formy. Głównie przeważają materiały drewna szczotkowanego.  Taka technika wykończenia drewna pozwala zajrzeć w głąb jego szlachetnej struktury. Powierzchnia wtedy staje się nierówna a słoje bardzo uwidocznione. Dużą popularnością cieszą się materiały, które mamy w ofercie firmy Niemann, takie jak płyta pokryta złotem czy naturalnym metalem. Unikatem i bardzo zauważalnym materiałem jest płyta pokryta naturalną skóra.

Co będzie popularne w 2018 roku?        

W nowym roku z trendem natury będzie łączył się styl hi-tech i industrial. Połączenie ciepła drewna z surowością i chłodem szklanych, stalowych i kamiennych powierzchni.  Tutaj duże pole do popisu ma płyta Kristal Zero Edge, która swoją formą idealnie oddaję efekt szkła na płycie. Designerzy wciąż lansują beton architektoniczny oraz posągowy i niezwykle elegancki marmur. Warto tutaj wspomnieć o płycie Niemann Polska idealnie imitującej powierzchnie pokrytą mikrocementem. Patrząc na trendy, które najbardziej nadaję EuroCucina warto wiedzieć, że nadchodzące sezony detronizuje wszechobecny połysk, dlatego w tym roku warto przyjrzeć się materiałom o matowym wykończeniu. Osobiście skupiamy mocną uwagę na Płycie Polaris oraz Pianovo Super Mat.